Thuis

2 december 2009 - Berkel en Rodenrijs, Nederland

Tjonge tjonge tjonge. Wat een reis. Om 2 uur s'middags stappen we eindelijk in de auto. We hebben Johan een hand gegeven en we gaan naar huis. Als hij toen zou zeggen voor 1 jaar had ik gelijk gezegd dat is prima. Maar 5 jaar daar moet ik echt heel veel nachten over slapen. Met een routebeschrijving hoe we t beste bij de Uggs store konden komen gaan we op pad. 185 mile rijden naar Chandler (reistijd 2 uur 3 kwartier) na toch nog een beetje verkeerd rijden komen we aan bij Nordstrom de uggs winkel. Gauw naar binnen, 25 paar kopen, want ze zijn lekker goedkoop (grapje) 1 paar natuurlijk. Gaan we richting luchthaven dat zou nog 1 kwartiertje rijden zijn. Dat was wel waar maar als je een huurauto komt terugbrengen mag je wel ongeveer nog 20 minuten rondrijden zo ver weg als die sleutelplaats is. Oke, inleveren de auto en naar de airport. Ondertussen is t half 7, tijd gaat lekker snel. Om 9 uur vliegen dus we zijn op tijd. T vliegtuig vertrekt op tijd en we slapen goed in t vliegtuig. Art zowat 7 uur dus dan hoef je nog maar 2 uur wakker te blijven. Door t tijdverschil van 8 uur komen we ineens op woensdagmiddag half 2 aan op Londen. Dus de tijd vliegt. Helaas naar Nederland moeten we 3 uur wachten. Maar oke om 7 uur s avonds staan we weer op Nederlandse bodem. Totaal dus toch gauw 22 uur reistijd gehad. Gauw naar de jongens toe. T was een pittige trip, veel gedaan in 5 dagen maar t was de moeite waard. Nu alles overwegen, jullie horen wel wat t gaat worden. Dikke kus Art en Irene