Trip van Snowflake to Willcox

30 november 2009 - Willcox, Arizona, Verenigde Staten

Goedeavond,

Toen we op de tuin waren, heb ik even een mountainbike geleend van Eurofresh. Ik wilde even fietsen door het Golfcourt gebied waar o.a. wat huizen te koop staan. Een probleem de fiets had geen versnellingen en we zaten op 1900 mtr. hoogte. Nooit geweten dat je dan zo'n last krijgt van dikke papbenen. Kwam echt niet vooruit en leek wel op een hijgend hert. Plus het was fucking cold. Maar ja ik heb wel gefietst.

Daarna met Fons even gereden langs de lokale makelaar Marry. Die heeft wat huizen laten zien voor de som van ongeveer 250.000,- dollar. In Nederland betalen we daar meer dan 1 miljoen euro voor met minder grond. Een probleem je moet er wel voor naar Snowflake VS komen. Echt mooie huizen (toch Anouk).

Na een rit van 4 uur eindelijk aangekomen in Willcox. Onderweg weer prachtige natuur gezien. Wij zijn het niet gewend om uren in de auto te zitten dus zijn aardig gaar. We zijn afgezet bij het Best Western Hotel in Willcox en onze reisleider Fons van de afgelopen 2 dagen is naar zijn vrouw terug gegaan. Echt super dat ie 2 dagen met ons heeft rondgereden. Om 7 uur vanavond gaan we naar de bar van het hotel waar Johan van den Berg ons komt halen voor een hapje te eten en ook komt er nog een andere nederlander mee. Niet te geloven elke dag spreken we gewoon nederlands en zo af en toe engels. Morgenochtend naar de tuin toe en dan moeten we toch echt de bespreking in over onze toekomst. Spannend!!!! Toch errrug leuk dat jullie zo meeleven met ons.

1. Ard en Teddy:
    mooie Dallashuizen, zeg!
    succes met de bespreking en sterkte met de beslissing

groetjes Ard en Teddy
  2. anouk:
    1 december 2009
    ik hoop dat jullie snel terug komen want ' ...' irriteert een beetje :p Nog veel plezier vandaag. ( over en paar uur )

xxx.
  3. buuf:
    1 december 2009
    Ha Buuf, het ziet er goed uit hoor op de foto's (leuke mannen ook..) Mooie natuur. Succes met jullie beslissing. Het is maar voor 5 jaar toch...?Dat ga je wel redden snif.
    weltrusten en groetjes aan art.
  4. sandra maree:
    1 december 2009
    Hallo Art en Irene, hoor net dat jullie vanavond alweer terug vliegen. Al met al een pittig tripje, en dan nu nog even goed nadenken en knopen hakken. Veel sterke en wijsheid gewenst met het nemen van jullie besluit, wij staan achter jullie wat de uitkomst ook zal zijn.(San roept nu; "niet waar, ze moeten gewoon in Berkel blijven!")
    gr San & Frans